Wednesday, August 15, 2007

~~Tolong ek.....

Guysz.....
Sorry la, kalu aku x update blog nie.....
sbb 2,3 hari nie, aku ader masalah sket la...
mcm2 la masalah.....
terutamanya masalah kewanngan la.....
so, bley tak nk mintak member2 aku, tlg la ek, aku nk jual brg2 aku kat korang nie.....
saper2 yg berminat, bley la kontek aku ek.....
aper2 cara sekali pun, aku x kesah sgt...... aku post brg2 aku nie, harga, boley runding la kan....
aku x kesah, nk amik murah pun takpe, sbb aku nk pakai duit sgt nie...
bley la pilih2 kt bwh nie ek.....



p/s: pilih2 la ek..... aku nk pkai duit sgt nie.. tu yg nk jual brg2 aku nie.... korang la sahabat sejati aku...:-p


5 comments:

Anonymous said...

poyo x hengat..aku ingat per...tp 1st pic ferrari tuh smart cam F1...

syafeeq said...

komen, komen le jugak..... kasitau le saper yg komen.. hish2....

Anonymous said...

yg ops lper lak..sape lagi kalo bkn yg comey n macho hahahaha..wan ler

Ezzudden said...

yob aku nk beli satu kete2 ko tuh..tp ansur2 leh?..aku byr RM1 sebulan..leh tak?

syafeeq said...

aku layan jerk..rm1 pun, duit gak...:-p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...