Thursday, November 22, 2007

~Malam Muhibah....

Pada tanggal 20 November, aku mnghadiri satu jamuan yg dikenali sbgai Jamuan Muhibbah kat main hall...nk cerita serba sedikit, jamuan nie, disertai oleh semua kelab2 melayu dan juga ader satu kelab india.so, not bad la, even kne bertaur pnjang tuk amik mkanan kan.. hehe... agak bnyk gak le melantak mlm tue.. jumper la balik, geng2 aku dari diploma dlu,(afiq, nasrul, mansur, atiq, sha ngn azwa) yg dtg jauh dari ceruk sana kan... hehe...walaupun x sumer yg dtg, kecoh gak la biler dah berjumper..cam biase la, kalu dah lamer x jumper, bnyk le citer2 yg kuar, sibuk mngambil2 gambar.. haha... biase le, memasing dah ader hs camera sorang satu, haha... then mlm tue, blk dlm kul 1 lebey, trus tumbang.. igtkn bley la bgn tuk kelas kul 8 esoknyer... sedar2, dah pukul nk dekat2 kul 9... so, takde rezeki le nmpk gaye nye nk g kelas ari rabu tue... dah le rabu tue, satu jerk kelas.. alamatnye, bercuti le aku... haha....











Potential Break Up Song
by Aly & AJ

nk lagu nie? right click & and save as kat sini---> download

Mlm semlm, tgk citer Bourne ultimatum.best gak citer nie.kesah seorng ejen(ejen ke?) yg telah dibrainwashkn, then nk cari identity dier blk(btul ke?)...hampir sumer operation yg ejen2 CIA wat tuk mnangkap die, sumer dier tau camne nak lepaskn diri...tgk smp hbs, sedar2, dah kul 3 pagi... mak aii....lamer gak ek citer tue... mmg lame la kan, kalu bukak citer tue pun, dah nk dekat kul 1.. haha.. mmg hbs lmbt la...

So, ari nie, time tuk study je la... lgikpun, esok ader kuiz.. kelas pun, mmg x bley nk ponteng lgik lepas nie... kalu x, mmg x phm ape la kalu wat exercise ke, tutor ker.... nmpknye, aku kne organize blk jadual hdup aku.. huhu.. tgk kpda keadaan skang, study entah ke mane, mender2 lain pun, entah ke maner tah.. nnti aku gk yg mnyesal nnti....

k la, len kali jumper lgik ek... byez...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...