Monday, December 03, 2007

~KL Trip....

Lepas jerk meeting Peuehaba Aceh'08 (di mana aku merupakan salah seorang komiti program ini) aku trus bertolak ke CJ dlm kul 10 mlm.... keadaan kereta di highway PLUS tue, x bnyk kereta ke arah utara, tp mmg bnyk giler kereta ke arah selatan... maybe dorang ingin dtg bercuti di Melaka, JB takpun Singapore le tue kot.. haha...then, smp di Cj, dlm kul 11.30... trus g lepak2 ngn member2 lamer aku dlu... huhu..

kebetulan, pd mlm tu, nk myambut birthday ex-rumate aku dlu, si Nasrul... happy birthday bro.. moga pnjang umur murah rezeki yerk... kitorng g mkn, then, sambut birthday kat one of the bridge kat putrajaya... x sure plak name bridge tue ape.. for the first time la kan, aku tgk, org potong kek birthday pkai chopstick... haha.... pkai chopstick pun boley kan... :-p blk pg tue, dah dekat kul 3 lebey dah.. blk jerk, trus tido.. huhu.. mmg x igt ape dah.. mane tak nye, drive+sambut2 birthday lagik kan.. mmg x hengat nyer penat kan...

sabtu, mmg ari jejln la... lepas tgu nye lamer kt surau mmu tue, kitong gerak mkn... then, lepas mkn, trus ke low yatt..sbnrnye, x berhajat le plak nk beli, tp pusing2 kat situ, alamak, bnyk plak mender yg nak dibeli... huhu... pusing nye pusing, last2, aku terbeli le jugak thumbdrive.. haha... at least, ade beli sumthing kan... haha...

then lepas low yatt, trus ke titiwangsa.. main reason why i'm going to kl this week.. hehe... nak naik eyes on malaysia, selepas kedtgn kali pertama ke situ, x dpt nk naik... lepas la hajat kan, at least, kalu bercerita psl eom nie, i've my own experience nk diceritakan kat org lain kan....

mmg kali nie, best la, dpt kuar blk ngn member2 dlu, kuar cam dlu2 kan, cumer yg lainnye, maybe tempat la dan mase la.. kalu dlu, biler2 jek bley kuar.. but then, skarng, masing2 dah jauh2 kan...kalu nk kuar sesame tue, mmg peluang cam nie, jarang2 skali la dpt..tp, insyaAllah, kalu ade mase, kesempatan ngan rezeki,. insyaAllah, aku kan ke sana lagik.. :)




1 comment:

xwyanax said...

wahhhh..
sonoknya korang...
hepi belated beday nasrul.
ahaks.
xleh la kelip2
dpt satu tket je..
lgpon x gy kot..sbb ade lab esok harinya.
cish.
geram sungguh hati i.
btw,add la.
kamu pon da di'add' di link sy ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...