Monday, January 28, 2008

~~New Sem, New Environment.....

Wallupz..

Wazzup2... keke... cam milah le plak.. per khabaq org di luaq sana.... huhu.. lamer x berceloteh di sini... hehe... bknnyer ape, bz sket la, start2 sem nie kan...

for your information, aku skang dah selamat berpindah ke hostel dah...:D my first entry in hostel mmu la kate kan... hehe... so, back to basis la jugak aku kan, dlu duk hostel, skang pun, kembali ke hostel blk.. bukan aku x nak berpindah mngikut housmate2 aku yg lain, tp aku lebih prefer duk di hostel kot... sorry la guyz ek...penat mngangkat brg semlm, blum lagik hbs.. mane tak nyer, aku rase, dekat2 10 kali gak la, aku trn naik, trn naik ke tingkat 13 nie(aku duk tingkat 13.. hehe..) bnyk gak brg2 aku kan.... nk kne anta ke rumah separuh nie....entah bilenyer nk angkut....

sem nie, 4 subject jerk yg bley diambil... kirenye, jadual tue, takde la pack sgt.... kelas pun, sumer nyer start kul 11 pg.. hehe... Alhamdulillah, takde kelas yg start kul 8 pg... hehe... nk elak kelas pagi sbnrnyer.... tp, dlm usaha nk amik 5 subject... kalu bley, bagus la kan... takde la suatu masa nnti, aku terpakse mngambil 6 subject dlm satu sem....x sanggup le plak aku.. hehe...

currently, baru lepas blk dari tgk muvi.. hehe... tgk CuCi.. arahan Hans Isaac... mngekalkan geng2 dorang, iaitu Awie, Afdlin, Hans ngan AS Mizal...citer nyer, lawak la... rasenye, ader satu scene tue, aku gelak smapai kuar air mata... haha.... at least, berjaya mmbuatkan org ketawa, dan gembira, lupakan seketika prob yg dihadapi... hehe....

btw, aku mau wat pengumuman kat sini... sesaper yg mau kontek sayer,(saper2 yg mau le kan.. hehe) bley mnghubungi melalui talian maxis yg sedia ade.. sekiranya, x dpt dihubungi, boley la kirenyer try num celcom nie :

014-8317591

celcom university pack yg aku dpt, hasil pemberian member aku... hehe.... terima kasih yg rakan... hehe... nie aku annouce num aku, so lepas nie, takde la yg kne kaco oleh num yg x dikenali dah kan... lalala....hehe.... sorry kpd sesiapa yg terasa ek... :-p

rmai yg mintak aku updated psl cuti ari tue, yg aku ke Aceh.. rasenye, aku x payah nk story details2 la kan... dah diterangkan di blog Ida dan juga Deen... cukup la sekadar aku mngupload gmbar2 yg ader.. itu pun, gmbr yg aku dpt dari kamera abg fik(yg kini merupakan lecture aku tuk subject Digital System...huhu) gambar2 dari handset aku, sorry2 la beb.. x dpt nk transfer lagik la... ader problem sket... converter mini sd aku, patah... nasib baik, mini sd tue, x patah.. huhu.. kalu x, kne beli yg baru le nmpk gayenyer.. hehe.. nie, aku upload la, mane2 yg aku rase sesuai ek..(of course la, yg bnyk ader muker aku kan...keke..)

(setelah beberapa kali mncuba, minta maaf sekali, bahawasanya, gambar2 itu, x dpt nk diupdatedkan, sbb saiznye yg teramat besar utk satu2 pic..so,jika anda mahu melihat gmbr, refer lah ke blog Ida, mahupun Deen yerk.. kesulitan amat dikesali)

Rasenye, takde pe2 dah mau diupdated... tgu seterus nye, sy updated untuk pengalaman mkn di restaurant Korea, dan juga journey to KL... :D... adios....








2 comments:

Ezzudden said...

yeah!!!..syafeeq dah update...selamat duk kat ostel...lepas2 nih.rajin2 la update k...jgn kasik besawang sudey..hehe

Anonymous said...

hampes.sesungguhnyer saya terasa!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...