Sunday, March 30, 2008

~Mengelamun di siang hari...

Currently listening My Memory Song from the OST Winter Sonata
..::Ahad 4.45pm::.

Hyez.... wazzup2... moga korang sehat sejahtera hendaknye yerk.... bru mndunlud beberapa past year exm paper.... igtkn exm BHM aku, 4hb.. check2 tadik, 3hb rupenye.... bnyk lagik x study nie.. tue yg dunlud past year tue, mau test wat exercise... mau biaser kan ngn soklan2 die... hehe.....

Sepatutnye, ari nie, aku ader list kn beberapa task yg ptt aku wat.... Antara nya....
  • habiskan part aku dlm assgment yg nk kne anta esok... huuh....
  • study 1 chapter bhm + 1 chapter ethics..
  • berhajat mau wat short note..
Tp, ape yg telah aku wat....
  • pagi tadi, pergi jumper mak ngn ayah aku, dtg dari Kuantan... huhu... lunch di JJ.. keke...
  • bacer bhm, tp x smp 1 chapter... lebey kurang separuh ++ la...
  • tuko themes desktop.. wakaka....
  • lwn pasang lagu kuat2 ngn pak arab bilik bwh.. haha....(aku pkai altec lansing okey.. mane bley kalah.... keke... btul x hanafi??!.. haha..)
Tue la... rasenye, objektif tue, walaupun x tercapai sepenuhnye, tp at least, ade gak antara list tue, yg aku dah wat.. kire ok la tue kan.. hehe.... takpe, sblm mlm nie, kne hbskan jugak list2 yg telah dirancang tadik....

k la, mau study.. tp, ptg2 camnie, org kater kalu study, percent nk faham tue, rendah kan... so, nmpk nye, kne wat mende lain la kot.. keke....





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...