Thursday, July 03, 2008

~Bebelan Sejenak...

halluz sume..
:kiss:

udah lame rupenye x update.. biase la, skang nie, bz sket.. event yg aku join, MMU Awards dah nk dekat dah.. ari Sabtu nie jerk.. so, biase la, dah nk dekat2 event nie, makin bz la jadiknye.. kne plak, aku jadi komiti Multimedia, so saat2 akhir nie, bz la nak memasukkan name nominees dgn name2 pemenang dlm slide nnti... Yess!! Btul, name2 pemenang! haha.. so, aku yg tau dlu sape yg menang, event mane yg mng, kelab mane yg mng.. haha.. "so, if u ask me, and i tell u, then, i have to kill u" wakaka..
:pompom:

td, keputusan tuk permohonan biasiswa salah sebuah GLC terkemuka Malaysia dah kuar.. so, pada member2 aku yg dpt, tahniah k.. moga dgn adenye bantuan pelajaran ini, korang dpt belajar dgn tekun lagik k.. hehe.. nnti, bile kuar, jgn lupe kerje ngn diorang plak.. ari tue, dah kne ceramah psl mende nie, so jlnkn tanggungjwb korang yerk.. keke..
:smoke:

time kt or td, ade kejadian yg x disengajakan berlaku.. maybe niat rakan aku tue, hanyalah utk bergurau aje kan, tp sikap aku pada masa tue, telah disalah anggapkan.. sbnrnye, aku x marah pun, hanya sbb aku mndiamkn diri, mungkin telah mnyebabkan perasaan bersalah mnyelubungi diri rakan aku tue.. huhu.. kepada sesiapa yg berkenaan, maaf anda diterima k.. hihi.. alaa, mcm la org tue bace blog aku nie kan.. tp, takpe lah, ade hikmah nye jugak, slalunye, aku yg mainkn org, tp kali nie, aku plak yg terkne.. wakaka.. Wa Kne Beb La!! haha... so, kpd yg berkenaan tue, 0-0 ek.. hehe....

:laugh:

k la, lame plak aku stop wat keje,.. mau sambung blk wat keje yg x selesai.. k la kngkwn, chow dlu ek.. adios...


Komiti MMU Awards '08

1 comment:

Farafiqa Jeff said...

putihnya bangg :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...