Wednesday, September 17, 2008

~MPH


Ari Isnin lepas, sblm berbuka, sempat ke MPH, yang terletak Mahkota Parade.. Sempat la belek2 beberapa buah buku yg terdpt kat situ.. Mcm2 buku ade la, buku politik, agama, cerita, buku penyiasatan, novel2 Melayu, English, buku ilmiah, komik, mcm2 la.. Takkan korang x penah pergi kan.. Belek punye belek, tertarik kat satu buku nie.. Tajuk die, "Cerita Saya" oleh Mendiang Tan Sri Lim Goh Tong, pengasas Kumpulan Genting. Kisah mngenai riwayat hidup beliau, yg dahulunye bekerja dgn gaji hanya 80sen sehari, hingga ke hari ini, membina empayar beliau sendiri.. Buku yang menarik untuk dibaca pada waktu lapang2.. hehe.. Aku dah bajet, skang mmg le takde mase nak bace, tp time cuti nnti, mmg ade mase.. haha...

Jalan nk bukak poser, singgah di MyNews.com.. Niatnye, nk cari air kotak, nk wat berbuka.. tp, tertarik plak kat yg nie, so, beli je lah.. lame x beli buku faveret nie.. dlu slalu beli, smpkn ade dlm 2,3 kotak, buku nie saje.. hehe..


Nak cerita, lately, status mlm2, slalu mcm nie...


Sebabnye, inilah... hehe...



Tp, kekadang, lps riadah tue, slalunye menuju ke sini...



So, ape terjadi kat lemak+kalori, yg kitorang dah bakar tue?
Haha... Lu pikir la sndrik...:-p

2 comments:

Ezzudden said...

buku 'cerita saya' tuh aku ade usha gak..best..tertarik..tapi tak terbeli ar..tkde duit time tuh..
nnti nk pinjam je la kat ko buku tuh...hehe..

cis...membazir peluh je main badminton..pastu gi layan mcD..baik takyah..

[[-FeeQueZ-]] said...

aku tertarik la, sbb tue yg beli tue.. nsb baik la, bwk duit time tue... hehe...

hehe.. g mekdi, bkn mkn berat2 pun... ESKREM jee..:-p hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...