Monday, September 22, 2008

~Tagged Ramadhan..

Tagged sempena Ramadhan..

Ditagged oleh Idaz..
(Ida sdng menikmati makanannye.. haha..)



  • Copy gambar di atas lalu posting di blog anda
  • Teruskan tags ini minimum ke 5 blogger muslim yang anda kenal
  • Jangan lupa tinggalkan komen pada blog mereka
  • Tulis alamat blog anda (di bawah gambar) sebelah alamat blog pemberi tag
Dibuat oleh: antownholic.blogspot.com, reskitrianto.blogspot.com, bashrie.blogspot.com, juzzyouandme.blogspot.com, sweethoney sofiaroxy, Zhoewynz.blogspot.com, UmmiRosma, Munirah Abd, theorangelily.blogspot.com, lilred799.blogspot.com, thecuppycakeyumyum.blogspot.com, shikinsaiful.blogspot.com, azmiworld.blogspot.com
ombaktakjahat.blogspot.com, zliah.blogspot.com, shuffiix.blogspot.com

5 orang yang bertuah untuk meneruskan Tag ini ialahhhhhh:
jeng jeng jeng~

1) Intan Dut (asyik ko jerk tagged aku kan.. huhu)


2) Deen (Deen cuber menembak aku, tp x berjaya.... haha...sbb otak dah bulletproof.. )


3) Ain (YB! Selamat poser ek.. hehe..tau slalu bz, kalu nk wat, wat la ek.. keke...)


4) Kak Siti Shorty (dah hbs praktikal kan skang? hehe)


5) Jujue (die suke ckp.. "hikzz..." :-P )


p/s: post yg gmbr kuning tue je ek
, jgn copy gmbr2 lain plak.. haha..
mintak maaf yerk cik Ida,
terlmbt wat tag nie.. hehe. .

neway, selamat berpuasa kpd sume yerk...

4 comments:

zliah said...

hohoo. tu gmba mkn time bile pulak eh?
x ingat ar.
muka mcm stress je,mknn x sedap ke ek time tu?:p

syafeeqradzif said...

haha.. entah la, sbb mknan ke, sbb terikut org yg sebelah tue.. keke.. kat ne? kt ne ek? kt kedai mkn kat sampan tue kot.. huhu...

I.n.t.a.n said...

ohoiii..
gamba zaman purbe mane ko amek tu..
tensi aku melihatnye..
len kali nak pos gmba aku..
mintak kat aku dlu..
nnti aku bg gamba comel sket..ahaha!

syafeeqradzif said...

nie je gmbr ko paling comel dlm pc aku yg ade.. wakaka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...