Thursday, September 25, 2008

~Tahniah.. :)

Tahniah kpd Puan Fauzianita aka Kak Nita, kerana mndpt cahaya mata yg kedua, seorang baby boy.. hehe.. Sehingga artikel nie ditulis, aku pun, x taw ape name anak yg 2nd nie.. ade org suruh letak Nurul jugak, tp Nurul A*Z*M.. x sesuwai kot.. wakaka... Per2 pun, tahniah ek akak.. hehe..

Gambar ketika Dinner Konvo 2005..

Ok, dah ttp citer tue, skang, dah rmai member2 sume, dah blk dah.. huhu.. maklumler, blk raya la kate kan.. tp, jgn lupe ek,pas raya, exm..:( huhu.. exm final, yg nk lihat, selama satu sem blajar nie, ape sbnrnye yg korang dpt.. haha.. Rmai yg dah start study dah, tp aku? huhu.. ade la sket2.. tp, takde la bnyk sgt study tue...


Jadual exm aku.. huhu..


Semlm, ade 1 presentation, ngn 1 lab test.. Nk citer psl presentation tue, memule, group kami, kne la turn no 3, tp actually, SmartEducation System yg kami wat, x bley nk connect plak time tue.. Aduyai, salah aku jugak, x check.. Actually, kat pc lab tue, takde software yg kami pakai tuk system kami, so sbb tue die x berfungsi.. kalu install software tue, boley la run.. so, dgn muker x malu nye, ckp la ngn lec tue, yg kitorng nye, x bley nak connect.. Lec tue, dah wat muke masam dah, dan ckp, "You better go find solution 2 connect ur system, if u want to pass this subject!" hayyooo... bley lak die ckp cengitu, cuak gak la aku.. tp takpelah, aku mintak rumate aku, blk, p amik cd installer tue.. Rumate aku pun, groupmate assgmnet aku gak tue subject nie.. hehe.. dah install software tue, alhamdulillah.. bley connect.. so, tgu je la turn nk present..

Screenshot assignmnet kitorng..

Tgu punye tgu, dah nk hbs mase dah, sbb bnyk group gak yg present.. so, last2, lec tue tanye, "how about ur system, can connect?" aku pun, ape lagik, ng n bangga nye, jwb le, "can sir! and we're ready 2 present!" haha.. (tp, ayat we're ready 2 present tue, aku tmbh2 jerk! wakaka!! x ckp pun... hehe..) then die kate, "ok present now" tp, die dtg kat kitorng.. rupenye, die tgk kat pc lab tue jerk, x pyh present kt dpn.. huhu.. maybe tue la hikmah present lmbt kot.. haha.. dah tunjuk2 sume, kuar database, pastue bley plak die ckp, "I heard that u guys pay rm200 for this system, right? Each of u, spent RM50" eh, ni pehal lak nie.. susah payah aku ngn rumate aku wat, dlm jangka masa 24 jam (Opps!! hehe..) sng2 die ckp cengitu.. aku igt, die serius la, pastue die bley gelak2 plak.. hampeh2.. siot jerk.. tp takpelah, marks tuk presenatation, die kasik tinggi.. huhu.. thanks ek sir.. haha... Thanks juga kpd member2 yg kasik wish all the best for this presentation ek.. sorry, x dpt nk reply, ngah cuak nk present time tue ... keke...

Same gak la, screenshot jugak..

Then mlm, ade lab test.. ade 6 soklan, open-book-test tuk subject CP2.. rasenye, ok la.. walaupun hanya 3 soklan yg aku jwb jerk, yg kuar output yg cam yg die nak, tp yg len tue, ade la jugak jwb.. hehe..Pas exm, p kuar, ngan rumate, pastue ngn sorang yg addicted ngn milo ais tabur.. tah sape tah minat sgt kat milo tabur tue.. keke.. kitorng p bazar mlm yg kat tmn chempaka tue.. waa! rmai gile org! maklumle, nk shopping raya la kate kan.. smp nk jln pun, susah.. tp, mmg bnyk la brg yg dijual kat situ.. mcm2 ade, baju melayu, baju kurung, tudung datuk k(haha!), bunga2, t-shirt, baju bandle, mcm2 lagik la... kitorng? ape yg kitorng dpt? Sweetcorn susu 3 cwn.. haha... tue jerk yg menarik minat kitorng beli.. haha..

Rasenye, takde ape lagik dah.. nk siap2 p kuar shopping nie.. :D hehe.. Abah dah masuk duit dah, bley la nk merasa ari raya walaupun ade exm pas raya kan.. huhu... so, ucapan raya sket tuk korang, pmbaca2 setia blog aku, rakan2, serta sahabat handai...

"Saya, Mohd Syafeeq Mohamad Radzif, ingin mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin, kepd rakan2 yg mngenali diri nie. Segala salah dan silap, harap dimaafkan, ku susun 10 jari, memohon seribu keampunan kpd sumer..:D Mkn kuih raye tue, igt2 la kt sy same ek.. hehe.. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin"

Sekian, terima kasih...


3 comments:

Nurul Aizam Zaini said...

ha ha haa... nk tulis nurul ape tuh?? hoho.. jgn men2.. nama tu bnyk khasiat dia!!! antaranya hensem,baik hati, pemurah, pemalu, sopan santun, berbudi bahasa eh mcm2 lagi lah...

hahahahhhaa...

p/s: haa ni mesti ade yg x pueh hati nk komen balik pasal nama istimewa nih.. jeles la tuh xda NURUL kt nama dia.. huh~

Anonymous said...

oh tidak.
org tuwe ini sungguh perasan.
perut geliss.nak gelak guling2!!.
muahahahaahha

I.n.t.a.n said...

oi2..suda balik ostel ka..
Slamat ari raye
Maap zahir batin
nak duit raye!!

gud luck finals!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...