Tuesday, January 27, 2009

~kemas

halluz..

skang nie, pttnye, aku dah kne kemas2, sbb esok mau balk ke kg.. tp, satu ape pun, x kemas lagik.. huhu.. tp, brg2, dah dilonggokkan ats katil nie.. aduhai, bnyk plak brg2 aku.. ari tue, time blk, bwk blk 2 beg.. satu beg yg slalu aku bwk kalu nk jln jauh2 nie, satu lagik, beg galas, bru jerk aku beli dalm 2 mggu yg lepas, kononnye, nk bwk pegi kelas la.. tup2, adik aku minat plak kat beg tue.. alahai, takpelah, kasik je la kat die, anggap adiah tuk die coz dpt 8A ari tu dlm pmr.. huhu.. so, terpakse la cari beg baru kan.. hihi.. kne g shopping la nie..

result? Alhamdulillah, okey la.. x mcm sem lepas, yg bley dikire "disaster sem" tuk aku.. huhu.. aku x pnah dpt serendah tue, tp tuk sem nie, naik dah walaupun x tercapai ape yg ditarget..lagik sket lagik pointer nk dpt capai target aku, tp sygnye, nmpknye, aku kne berusaha lagik la.. dan InsyaAllah, akan pastikan, x dpt cam sem yg dlu.. tuk subjek last sem, 2 subject, yg cam konfident, pastue 1 subject, yg mmg cam fail jerk, sbb final die, cam susah sket., siap dah bwk balik notes dah, mau study kat umah.. tp, tgk2 result, sume pass.. syukur sgt2...

tuk next sem, dah list beberapa target, dlm study, dan jugak dlm berprogram.. sbb next sem, sem 3, kirenye, program besar tiap2 kelab, sumene ade dlm sem nie.. hehe.. maknenye, kne keje lebih kuat la, kne tmbh2 rajin sket, nk balance study ngn program kan.. kalu x, jadik la cam sem 1 dlu.. x nak....

k la, sini saje la coretan.. mau g kemas2.. adios..

p/s : sape ade tips tido awl, ngn bagn pagi2 ek? hehe.. lately, dlm kul 12, 1 pun, x terasa ngantok lagik, dan slalu jerk terbgn lmbt.. saper ade tips, bley la kongsi ek.. hehe...

kenangan kat umah lame.. ade cermin besar dlm bilik.. huhu...




1 comment:

I.n.t.a.n said...

cakap je la ko nak shopping kan
xyah la bg alasan bg beg kt adik kunun...
lalala~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...