Saturday, January 03, 2009

~panadol soluble

setelah mmbuat eksperiment selama 2 hari, didapati panadol soluble lebih sedap diminum bersama-sama dengan air suam dari air sejuk.. hmm... dan apabila anda mngambil ubat ini, anda akan kerap ke toilet utk mmbuang air (btul ke?? ke aku nye proses pnghadaman yg bertindak balas dengn begitu cepat?.. hmmm...kne wat ujikaji lebih mndlm nie.. hehe...)

2 comments:

Fabulous Farafiqa said...

lg best kalo panadol ngan coke..xyah p toilet byk kali, masuk hospital skali jerrr

hahahhaa

feeq said...

haha.. tue bkn nak kasik baik,tue mmbunuh namenye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...