Saturday, January 10, 2009

~saya sayang mak saya...



haha.. semlm, aku dpt jugak beli baju nie kat uptown melaka.. tanye kat abg tue, "saya sayang ayah saya", takde ke? abg tue ckp, dah hbs.. huhu.. jumpe jugak, "i love my parent", tp corak cam x lawa le plak.. so, beli la baju nie.. balik nie, kalu pkai baju nie, mesti mak aku terharu nie.. manele taw, kot2 bley naik elaun bulan2.. wakaka..

semlm, shopping brg2 sket.. hehe.. slame nie, teman org shopping jerk, so smlm, dpt bershopping.. dapt la angkat beberapa brg.. tp, nk survey tue, cam x hengat.. penat kaki aku.. dari dp, ke mp, pastue ke dp blk.. haha... tp, cam dah x rmai sgt org, maybe sbb megasales dah hbs kot.. tp, brg yg aku beli tue, rendah harga die dari time aku survey time megasales dlu.. kirenye, dah sales lagik la kan..huhu..

cuti tuk dak2 mmu, dah start, so, selamat bercuti yerk kpd kawn2.. aku? cam biase, kalu cuti, x cuti sepenuhnye la.. huhu.. ade jerk aktiviti.. so, cuti nie, aku decide tuk amik linux class.. tp, module 1 jerk, 3 hari.. isnin selasa ngn rabu.. then, khamis, blk la.. blk ke cameron.. blk wat pe? hmm.. so, skrng, time tuk dunlud muvi bnyk2.. haha...

k la, smp sini jerk kot.. adiosa....

p/s : say hye kat mr.bean sebelah nie yerk.. hehe...

2 comments:

I.n.t.a.n said...

saye syg mak saye juge!

ni la brg ko soping ghopennye ek..
aku nk bli gak..tp nak cari yg tulis

I lap u daddy!
elaun lebih plis:D

comel tak?haha!

syafeeqradzif said...

haha.. aku rase, yg cam ko nak tue takde, kne wat sndrik la.. haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...