Saturday, November 14, 2009

~selembar benang...

halluzz...

hye sume.. rasenye, da lame x updated nie.. hehe.. biase la, busy sket.. hihi.. bz ngan ape tah.. haha.. aku pun, x taw la.. bnyk mende nk kne setel kan ek.. hehe...

lately, bnyk pengalaman2 baru aku tempuhi.. semenjak bergelar seorang ahli dlm council, mcm2 yg kne wat, dan kbnykkan nye, sume mende2 bru, yg x penah wat slama nie.. Alhamdulilah,stakat nie, sume nye dpt diselesaikan dgn cara yang baik.. cume ade la satu dua perkara yang aku kne perbetulkan.. InsyaAllah, aku akan tangani sedikit demi sedkit.. :)

Lately, slalu hujan pada waktu ptg.. mungkin sbb skrang nie,da masuk musim hujan.. kalu duk kat Kuantan dlu, penah gak la beberapa kali, smgu straight hujan, x brenti2.. so, aku ngn adik2, keje tido jerk.. haha.. bgn, mkn, then tido blk.. sbb da x taw nk wat ape, nk kuar, x bley.. time dlu, mane knal internet2 nie.. haha... time darjah kan.. start knal chating2 kt MIRC tue, time masuk  form..sini, at least, takde la ujan straight kan.. tp, yg plg x best nye, bile luper letak moto bwh bumbung time kat kampus.. terpaksa blk umah, dgn helmet basah.. muhaha.. sejuk jerk rase muka time bwk tue.. haha.. pas nie, berigt2, letak bwh bumbung, walaupun terpaksa berjln jauh sedkit.. hehe...

Mgu nie, aku ke PD.. huhu.. masuk mgu nie, dah 3 mgu berturut2 weekend, takde kt umah.. first week, ke Pangkor, Induction Camp.. 2nd week, PDS Camp, join Construct Camp.. dan mgu nie, ke PD jugak, Le Paris Resort namenye, tuk Group Binding Aceh..sbb tue, ade yg tegur, muka makin gelap.. wakaka.. kalu nk taw, sbb sunburn la nie.. hehe.. mane x nye, time kt Pangkor, dah la tepi pantai .. tmbh plak, time construct camp tue, dgn main rakitnye, dgn treasure hunt, dgn kul 4 ptg, duk berkawad, bwh  pns terik tue.. haha.. pengalaman.. pengalaman... pengalaman yg x dpt dilupakan la... tuk binding kali ini, plak nak btulkan blk niat, nak kejar blk ape yg tertinggal dan InsyaAllah, pd bulan 1, akan ke Indonesia sekali lagik.. doakan kami yerk rakan2.. tp, itu lah, wat tepi pantai lagik... makin gelap la.. aduhai.. huhu...

K la, mau kemas2 ape yg ptt tuk esok.. :)


bergambar ketika di Pangkor...

 
 do you agree? hehe...

 
sedang rajin mngaler banner...

Nota Selingan : kepada yang terase atau terguris hati dgn perbuatan atau perckpan saya pada hari nie, dan hari sblm2 nie, saya minta maaf k.. niat hanya sekadar ingin bergurau, tiada lebih dari itu.. :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...