Tuesday, July 10, 2007

Aloha Guys....

hyez guyzz.. giler lamer tak up-to-date blo nie.. huhu.. last entry ialah pada 30/5.. skrng dah bulan 7 dah.... nak dekat sebulan lebey jugak la x update, dak maknenye jugak dekat seblan lebey la jugak aku telah mnjalani praktikal di BU, MMU nie.... rmai yg mempernyoalkan praktikal aku kat sini, yelah amik engine, tpi praktikal kat tempat yg x kne langsung ngn engine... kekdg, aku jwb le jugak soklan tue kalu org tanye, tp, kekdg, aku membiarkan saja mereka dibelenggu ngan soklan2 psl diri aku.. haha.. at least, ader gak yg mengambil berat psl diri aku... huhu...

nk kate aku takde keje kat sini, mmg x ptt la... aku ader berlambak2 keje nak kne disetelkan saban hari... nk wat GRN, nk wat PO, nk wat stock take... huhu.. kekdg, jadik gak la technicion komputer jap, mmbaiki komputer kat BU nie. kalu tak wat sumer tue plak, seperti yg sedia maklum, aku duk jage kaunter dak2 alpha... ape , igt budak2 alpha kat sini, pompuan2 je ke? setiap kali aku berkatakan aku tgh mnjage kaunter2 dak alpha kepada beberapa individu ketika tgh berYM dgn mereka, kerap kali soalan itu dipersoalkan.... aper da...! aku kne entertained org tempatan, org luar negara(foreigner le tue.. huhu) org putih, org hitam sumer aku entertained... huhu.. tp, mmg tahap kesabarn kerap kali teruji le ketika tugasan terutama skali bila berdepan dgn foreingner nie... berdasrkn pengalamn, selama beberapa mgu ini, aku dpt mnyimpulkan bahawa, ader sesetengah foreigner, yg okey, ader yg merasakan bahawa, mereka yg slalu btul, walaupun semmgnye dorang salah... huhu.. sakit hati jugak woo... hampir mencetuskan beberapa kejadian yg tidak diingini.... tapi, lantak dorang la.... malas aku nk layan... huhu...

tutp cerita psl "Diri Aku"... :-P bley plak wat tajuk camtue.... layan rr... sejak sebuln yg lalu, aku dah merase kehilangan kengkwn yg slalu berada di keliling aku... situasi ini, bukn sahaj dirasai oleh aku seorang, tp ader gak sorang lagik member aku kat sini... hehe.. bukan la aku nk ckp, aku takde kwn langsung kat sini, ader jerk kwn, tp dah tak mcm dulu.. yelah, skrang geng2 aku masing2 wat praktikal, jauh2 plak tue.. kalu dulu, blk umah jek (ixora) dah bising2 dah... itulah B-03-05.... huhu... skrang, blk2, sunyi jerk... haha...geng2 yg slalu wat havoc kat Ezi Cafe pun (biasenyer, geng2 Aceh ler tue), dah berkurang tp, life must go on kan.. skrang nie, aku dah bley terima la, yg ini lah kehidupan... :-P haha.. ini baru praktikal, time keje nnti, ape la agaknye cabaran yg makin mndtg... :-P tp, kwn lamer mnghilang, dpt kwn baru... hehe... biase le tue kan...

tp, ader satu insiden, yg pd pendpt aku, bley dielakkn sbnrnyer kalu kiter tak mngikut perasaan, dan juga ikutkan hati sgt..bagi aku, mender nie agak terkilan buat aku, disebbkn mender nie, persahabatan yg terjalin, hampir goyah dan lemah... harap2, mender nie, x berulang lagik.... :)

haha.. weekend nie, mungkin best sket, sbb org2 kl, mau trn ke malaka.... hehe.. rombongan dari kl seramai 4 org, deen, mansur, wan ngan hanafi, insyaAllah, akan selamat tiba Jumaat mlm nie, dan pd keesokkan ari nye, insyaAllah, kami akan bersama2 pergi meronggeng..!! haha... nnti, akan diupdatekan psl weekend nie ek....

k la geng, rasenye cam pnjang jerk dah tulis nie.... azam baru, nk tulis blog sekerap mungkin, insyaAllah... hehe... aper ader blog, kalu x tulis kan...:-P nnti2, smbung lagik ke.. adios...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...