Tuesday, April 22, 2008

~Hmmmm....

Skrang dah pukul 4.44++ am... Mau tido, tp entah la.... bile nk tido jerk, terfikirkan bayang2 masalah,yg aku kira dlm jangka masa terdekat nie, bertalu2 dtg.... entahlah, bile difikir2kan, aku rase cam nak ilangkan semua skali, mulakan benda yg baru.. tp, aku percaya, Allah dtgkan aku masalah, kerana Dia ingin menguji aku....supaya aku kembali kepada-Nya... selepas semyang tadi, fikiran aku rase sedikit tenang.. Alhamdulillah....

Aku percaya, yg segala masalah2 yg dtg tue, sebahagiannye, dtgnye dari aku sndrik.. Aku yg mulakan, dan kini, telah membabitkan org lain..aku mgaku, aku bukanlah seorang yg sempurna.. Walaupun,luaran aku, nmpk ceria, namun hakikatnya, siapa yg tau kan..

Ader yg mnyokong aku, aku ucapkan terima kasih, kerna memahami keadaan diri aku.. kpd yg masih berharap, aku mintak maaf.. aku bukanlah sesempurna yg disangkakan.. bnyk mende yg harus aku pelajari lagi.. tolonglah fahami.. jgnlah kerana nak senangkan org lain, mnyusahkan diri sendri.. ade yg semakin mnjauhi diri aku, aku pohon seribu kemaafan..niat aku, hanyalah untuk bergurau semata2.. harap, jgn disimpan sehingga timbul rase kurang senang terhadap aku..

----------------------------------------------------------

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...