Sunday, July 13, 2008

~Weekend...

Hyez.. ari nie, sabtu, actually, x de plan nk wat per2 pun.. just, igt mau kemas2 bilik jer.. tp, pagi2 lagi, Fiza, klasmate aku dlu, msg aku.. mau amik brg yg die kirim time aku blk ari tue, iaitu 2 bungkus tea strawbery.. hehe.. biase la, org dgr aku duk Cameroon Highland jerk, da first thing diorang ckp, mesti, "Nanti, boley la ko belikan aku strawbery ek" hehe... cam dah dpt agak, ape yg diorang akan ckp.. keke.. boley2..InsyaAllah, kalu aku blk, bley aku bwkkan tuk korang.. tp, ari tue, aku bwk, smp bawah, die dah masam sket la.. time kat atas, takde la masam sgt..

Lps jumpe Fiza tue, aku trus ke CLC.. ari nie, first day for MMU Olympic.. MMU Olympic nie, dlu nye dikenali sbgai MMU Sport Fiesta.. so, just tuko name jerk, kirenye, rebranding la.. ade mcm2 sports la ade.. Aku g CLC plak, pd mulanya mau tgk org main congkak.. Tgk2, yg main congkak tue, sume cam yg knal2 jerk.. haha.. so, ape lagik, join je la main.. tp, sume game yg aku main, sume kalah.. wakaka.. mungkin jarang main, so aku x tau la ape strategik yg diorang pkai.. aku? main belasah jerk.. haha.. mane le tak kalah.. Then, lps hbs main, g tgk Robotics Week jap, kat Exam Hall.. ader Combat Tournament, ade exhibition sket, dan ade games sket2.. So, esok maybe mau g lagik skali kot.. Mau tangkap2 gmbr... hehe..

Then, lps tue, lapo plak, g la ke Dataran Pahlawan.. ari nie, ade ape tah, rmai sgt org kat sane.. Nak cari parking pun, susah.. keter terlalu bnyk sgt.. haha.. so, nasihat aku kat sume org, pkai la public transport.. wakaka..tp, kalu gerak pkai public transport nie, leceh jugak.. nak tunggu satu hal.. pastue, bile dah naik bas, jeles le plak bile tgk org sebelah naik kete.. haha.. itu, ape yg aku rase la.. haha.. x salah aku, time last aku ke MP naik bas, time dip ari tue la kot.. gile lamer..

"Sudah jatuh, ditimpa tangga la plak" begitulah pepatah yg nk aku berikan kpd seorang sahabat ku.. Ditimpa berbagai dugaan dlm satu masa.. huhu.. bak kate seorang sahabat lain, "Sabar Hilmi".. hehe.. per2 pun, harap anda bersabar, dan tabah dalam mnghadapi dugaan tersebut... huhu...

Actually, bru aku tau, yg rupenye, aku ade pembaca blog setia.. haha.. terima kasih la wahai2 sahabat2 yg mnyokong aku.. walaupun, dgn isi blog nie, yg rata2, hanyalah berdasarkan penceritaan perihal diriku semata2, yg kekdg2, amat lah mmebuhsankan, korang ttp setia mmbacanya.. haha.. kalu dah bace tue, tinggal2 la komen same ek.. keke.. neway, thanks k.. hehe..

K la, mau tido,Adios...


Sekitar pertandingan congkak MMU Olympics berlangsung.. hehe.. time nie, aku dah kalah bnyk game dah.. haha....

Arca yg "LAWA".. haha.. ringan jerk mende nie.. wat ngn ape tah.. Nie time aku dah nk kemas2 brg2 dlm OR.. esok (ahad), ari last brg2, sblm OR tue, SRC take over blk...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...