Friday, July 11, 2008

~Beriadah Sebentar Bersama Yonex.. keke..

ari nie, mlm jumaat, biase nye, aku ngn geng2 Lelebi, akan beriadah bersama2.. hehe.. mmg dah dlm jadual, setiap selasa mlm, dan khamis mlm, kitorng akan berkumpul utk pergi bermain badminton..jgn tanye aku, ape makne Lelebi tue ek.. haha.. kalu korang tanye aku, aku jwb jerk, geng Lelaki2 Bijak.. haha.. tp, semestinya, bukan itu maksud die..actually, name tue pun, dah terlekat kat kitorang..haha.. mesti korang cm tertanye la kan, aper yg terjadi dari awl, semasa dan penghabisan kitorng ketika beriadah tue kan.. hehe.. meh aku nk story..

Slaluny,pada sebelah ptg tue, kami akan call tmpt court badminton tue, tuk wat tempahan gelanggang tuk bermain di sebelah mlmnye.. tempat yg kitorang slalu pergi, di Dewan Badminton Batu Berendam.. Masanya pula, dari kul 10mlm smp 12 mlm.. 2 jam main.. ok la tue kan.. kalu dlu, di awl2 kemunculan, slalunye 1 court jerk kitorng tempah.. tp skang, kekdg, 4 court skali tempah.. kerana ape? kerana makin ramai yg join kitorng tuk main.. kitorang x kesah pun, asal bayar, ON.. haha..


Nie ialah raket aku.. Beg tue, bukan aku nye, tumpang je.. hehe.. kalu ade sesape sudi nk adiahkan beg raket satu kat aku, bley la.. hihi.. Raket nie, aku beli, herge die dlm Rm80++ la.. x igt exact price die.. so far, aku pakai, ok la.. tuk beginner cam aku nie, kire berbaloi la..hehe.. Sbnrnye, kalu korang perasan, grip dier tue, dah bertuko kaler dah tue.. dah hitam2 sket.. nnti la tuko.. tuko grip, dlm Rm5 jerk.. korang tau tak grip tue ape? yg getah pemegang die tue.. ok...

Nie plak, beg aku letak kasut aku.. Aku rembat adik aku nye.. haha.. Korang nk tau ape dlm die.. Tue, sume tue la..Kasut tue, aku letak dlm tmpat yg besar tue, yg brg2 bnyk2 tue, aku letak dlm poket kecik tue..kalu time main, aku letak wallet, pastue ade medal F2C(dpt saguhati tuk double..alaa, yg gmbr aku ngn Dr. Fazley tue, time tue la aku dpt medal nie... hehe..) ade krim penyejuk.. hehe.. kunci bilik, duit syiling sket, ngn jam aku...


Yg nie, aku sempat snap, time diorang duk main.. yg atas tue, time kitorng main kat Kompleks Sukan MBMB, di Ayer Keroh.. main kat sini, Rm7 sejam per court.. yg bwh tue plak, Rm10 sejam per court tuk court baru, court lame Rm8 sejam per court.. Slaluny, bile dah total sume, tmbh plk ngn duit shuttle, sorang average byr, dlm Rm4++ la.. ok la tue kan....

Dan slalunye, biler hbs main, kitorng akan lepak2 minum.. di mane?? di Infasha... ataupun, aku slalu sebut,"Inpacha".. hehe.. aku, slalu order, megi goreng+tea o ais gelas besar pastue amik otak2 2 keping.. hehe.. lepak2, minum2, borak2 isu semasa.. hehe.. pastue, dah hbs byr, kiotrng gerak le ke rumah masing... so, camtue la kisah nye, aktiviti2 Lelebi Group pd waktu selasa mlm, dan khamis mlm.. hehe.. so, sesape nk join la kan, bley la kontek2 aku..bley kiter bersukan bersama... hehe.. k la, stop di sini dlu yerk.. adios....

2 comments:

I.n.t.a.n said...

ape kate tuka jadi lelebam..cam bes je kan..ahaha!

Anonymous said...

kalu tue, dah jadik maksud lain dah tue.. haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...