Thursday, August 28, 2008

~Graduation












Song "Graduation(Friend Forever)" by Vitamin C

Salam..

Hyez.. Kali nie, nk kongsi ngn kwn2 sume, ari yg bersejarah la jugak, iaitu Hari Konvo yg ke 9 MMU.. Walaupun cam dah berlalu beberapa minggu yg lalu, tp cume mahu berkongsi la, kegembiraan yg telah dirasai, walaupun untuk untuk konvo diploma la kan.. hehe.. So, rasenye, x bnyk mau diceritakan, just mau tunjuk gambar2 yg ade time ari tue.. Kepada rakan2 diploma aku dlu, selamat maju jaya aku ucapkan.. Aku takkan lupakan pengalaman2 manis mahupun pahit yg telah kita lalui bersama.. Semoga, persahabatan kita, trus berkekalan, sampai bila2..

The Boys..


The Girls...


Buhsan menunggu nama dipanggil, posing la dlu... keke...


Ader org tangkap gmbr curi!! Hampeh jerk..
Ini bukan tidoq ek, tgh mmbaca time nie.. hehe..

Lepas ditauliahkan mndapat sijil Diploma secara rasmi.. hehe...
Muka gembira jerk sume.. (ke wat2 gembira, sbb esoknye ade exm.. wakaka..)


Dari tepi le plak...


5 sekawan... hehe...


Azie, Syafeeq, Afiq and Nadia...

Bergambar kenangan bersama Deen, Yelly ngn Nadia..


Kami bersama Geng2 SRC.. hehe..
terima kasih kerana sudi dtg, memeriahkan majlis yerk.. hihi...


Bersama Mdm. Asyiqin.. Rindu lak nk masuk kelas Madam...


Nadia & Azie.. 2 org kwn baik.. hehe...


Aku & Nadia bersama hadiah yg dpt.. hihi...


Bersama Intan Dut.. Awat selipar ko lain2 wey!! Fesyen ka.. haha...
Hampeh tul, wat rosak gambar ja... :-p uikss... gmbr nie, aku yg tinggi ke, ko yg rendah?? :-p
Musykil2!!


Suresh dan Ikhwan bergaya skrol masing2(walaupun dalm tue, kosong je..keke)


Ini hadiah2 yg aku dpt.. terima kasih yerk kwn2, kerana sudi juga ingat
nak beli hadiah tuk
kwn korang yg sorang nie.. hehe.. terima kasih bnyk2...

Updated :
Nie gambar yg dibeli ari tue.. Baru pas scan..hehe..

Tersenyum lebar, menerima skroll dari Tun..
"Tahniah Syafeeq," Tun cakap kat aku.. huhu...

Huhu... Melangkah keluar...




Sekian, teima kasih.. hehe...




1 comment:

I.n.t.a.n said...

aaaaaaaa..apesal ko uplod gmba ni..tetekan..tetekan..da la aku nmpk pendek dr ko..pdhal ko xde la tinggi mane..haha.sipa tu fesyen la..tp aku da de sipa baru..kali ni dedua sama kaler:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...