Friday, September 05, 2008

~Sahur...

Hyez..

Alhamdulillah, skang dah masuk 5 Ramadhan.. setakat nie, blum kantoi lagik puasa, tiada yang tinggal lagik.. haha.. Ari nie jugak, for da first time in Melaka, aku sempat bersahur.. tp, x kire sahur jugak la, sbb x tido smp Subuh.. haha.. jap lagik, pas Subuh, semayang jap, then tido la.. tue, kire nye, sahur la jugak kan.. keke..

Actually, bru jerk sampai dari Cyberjaya.. mnghadiri AGM Sekreteriat Rakan Muda Cyberjaya, yg bru jerk ditubuhkan.. kirenye, atas jemputan la.. So, tahniah kpd exco2 SRM Cyberjaya, yg rata-rata aku knal sebahagian dari mereka.. Diharapkan, kerjasama dari pihak SRM Melaka dan Cyberjaya akan terjalin slps ini.. AGM diorang, okey la.. walaupun, ade beberapa perkara yg sepatutnya dlm majlis formal seperti itu, dpt dielakkan, tp overall, tahniah kepada pihak penganjur.. Makanan, sedap.. hehe..

Alhamdulillah, nakhoda utk kapal yg saya kira telah pun berlayar sebahagian perjalanan, telah pun dipilih.. Moga2 segala perancangan yg telah disusun dari awl, dapat berjln seperti yang diharapkan.. Mintak maaf, saya telah mngecewakan banyak pihak dgn keputusan saya, namun saya kira, keputusan yg saya ambil, telah mengambil kira dari pelbagai aspek dan sudut.. yang penting, antara tanggungjawab, niat dan amanah yang telah tersedia dipikul, saya dengan berat hati, terpaksa membuat keputusan sebegitu.. Mintak maaf sekali lagik, dan InsyaAllah, dengan pengalaman yang ada, saya akan memberi kerjasama yang termampu bagi merealisasikan perancangan sedia ada..

Sekian, terima kasih.. :)




3 comments:

Ezzudden said...

thanx dtg AGM kitorg smalam...biasanya..kering kontang..Alhamdulillah korg dtg smalam diiringi hujan...
mmg lawak giler AGM smalam..aku pon tak apsl leh jadik mcm tuh...tp ok la..janji dh buat..

Burung gagak burung merpati
kain sarung dibawa kemari
Walau 'jauh' hendak ku pergi
Aceh tetap berada di hati

i noe wat u feel my fren..;)

feeq said...

for da first time, i think should be okey la.. then, pas nie, harap2, bley wat yg lagik terbaik kan...

Hehe.. tue la, so, doa2kan yg ke 3 nie, InsyaAllah, tercapai objektif dan apa yg dirancang k...

amal said...

PUNDI AMAL..sungguh popular..!!
man..that sounds sooo wrong..kuang3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...