Wednesday, November 26, 2008

~Aduhai...

Semlm, ketika melalui jln odw ke MITC, dari jauh dah nmpk satu kon, kat tgh2 jln.. So, kitorng pun, perlahankan la kereta, takut2 la, ade lubang besar ke, kereta accident yg x angkut lagik ke.. tp,sumenye salah.. rupanye, yg ade di belakang kon tue, ialah....

lps kitorng lalu, sumer tergelak besar!! haha.. yelah, kalu batang pokok yg besar ke, takpe la jugak nak letak kon.. ini dahan kayu yang besar jerk!! haha... org tue, sanggup letak kon, dari mngalihkan dahan tue.. hish2... nsb baik die letak kon jerk, kalu letak line kuning polis nye tue, lagik la haru biru jadiknye..tp aku beranggapan positif, mungkin bawh dahan tue, ade lubang kot.. kalu letak kon jerk, org x nmpk, sbb tue org tue, letak dahan tue skali.. positif2!! haha.. k la,adios.. huhu..

1 comment:

yariennisha said...

Macam ade tangan je yg keluar dari bawah dahan pokok tu.
Eek!
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...