Monday, November 24, 2008

~The best of da best....

Rabu, 19 November 2008

Pada tarikh nie, diadakan Muhibbah Dinner.. aku salah seorang komiti, tp cam x komiti sgt la.. hehe.. tlg2 cengitu jerk.. tp, event tue, kalu ikutkan, berjln dengn lancar la.. Mknan pun, best.. hehe... tahniah kpd komiti2 k..

hiasan yg ada atas meja..

Antara yg ade bersama di meja aku...




Makanan? dah hbs.. keke...

With Nadia... :D

Sabtu, 22 November 2008

Pada tarikh nie, berlangsung Sekinar 2, singkatan tuk Sekilas Sinar.. tuk pngetahuan korang, program nie, kitorng bersama2 ngn adik2 di PDK Umi, Kem Terendak.best la, first time aku join progrm bersama kanak2 spastik.. Knape tulisan kuning? sbb warna tema, ialah kuning.. hehe... Gmbr, x de lagik, nnti kalu ade, aku uploadkan, tp enjoy video nie, ade persembahan istimewa dari adik comel molek nie...



video

Ahad, 23 November 2008

Ari Ahad, aku bersama2 komiti Aceh 3, ke Jasin, tuk bergotong royong, membersihkan beberapa buah umah di sana. Kitorng sempat membersihkn 3 buah umah.. Biler terkenang blk wajah nenek2 kat sane, rase sebak pulak, lebey2 lagik pada umah nenek yg pertama.. Kesian sgt.. At least, kedtgn kami ke sane, dpt meriangkan hati mereka, walaupun x seberapa bnyk mana. Semoga nenek2 sume, tabah mnghadapi kehidupan mereka.. Aminn.. Gmbr pun, x dpt bnyk lagik, sbb Teknikal nye org nie, lmbt le plak.. keke.. ade satu jerk gmbr.. hehe.. tp, takde kne mngena pun.. haha...

K la, nak siap2.. ari nie, ade 2 meeting menunggu.. aduhai.. nsb baik, waktu len2.. hehe.. k la kngkwn.. adios...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...