Tuesday, October 13, 2009

~new sem is coming soon...

halluz..

skrg, bru jerk smp umah semlm.. letih gak travel.. Melaka - KL - Tg. Malim - Slim River- Cameron.. huhu... pergi Tg. Malim tue, sbb nak amik bas ke Slim.. pastue, di Slim, jumpe parent kt umah aunty, then trus bertolak ke Cameron... quite a tired journey jugak la kan...

last week, paper sume da hbs.. rasenye, da wat yg terbaik..InsyaAllah, moga2, exam kali nie, seperti yg diharapkan.. kalu x, kne try next sem, dan next sem lagik, dan next sem lagik... haha.. tiap2 sem ada target sbnrnye, tp atas usaha gak la, nk dpt ke, x nak.. hehe...

since dah rmai yg taw, dan rmai juga yg bertanya, baik saya kasitaw je la.. Yes, i've join the SRC council, session 09/10 as the exco of Education and Training Division.. poster x naik lagik, tgu next sem.. haha..knape saya join ? hmm... mencari pengalaman dan kenalan.. ok x alasan? haha.. ok la tue.. so, pas nie, x yah tanye2 lagik ek.. hehe..

Dan soklan pertama yg akn ditanya, "x busy ke nanti?" hmm.. yes, saya taw, menjadi exco dlm SRC, akan membuat seseorang tue sibuk dengan segala-galanya kan, dan  fyi, i've mentally prepared.. dan  saya tertanya2, knape anda x bertanya kpd saya soalan yg sama, ketika saya menjadi ahli jawatankuasa SRM 06/07, Naib Presiden III SRM 08/09,  bahagian Sumbangan dan Bendahari Peue Aceh, Bendahari dan Penolong Pengarah Peuehaba Aceh 2, Ketua Publisiti dan Penolong Pengarah Peuehaba Aceh 3, mahupun berbelas2 jawatan yg pernah saya pegang dalam program spnjang saya berada di MMU nie?  tp, biase la, SRC kot.. haha... ada yg meminati dan ada juga yang membenci... just live with it.. :)

k la, rasenye smp di situ saja... akan update lagik kemudian.. hehe... adios...




 Nota Selingan : beberapa hari saja lagik tinggal di Cameron... pas nie, Gerik plak...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...